VII. - Passion

Passion
Szenvedély

Earned it

- Nem Autumn, azért akar magának, mert kibaszott …-de nem folytatta. Inkább így fejezte be. – Komolyan de Willrs-el mész az Őszi Bálba?
- Ezt te mégis honnan veszed? Tudod jól, hogy nem fogok elmenni erre a hülye eseményre, előbb vájnám ki mind a két szemem kanállal, de Kim nem enged, és mindenféle alakkal próbál összehozni, hogy elmenjek és hát utolsó lehetőség az Louis. – erre az egészre csak elmosolyodott és mintha kismegnyugvást láttam volna átsuhanni az arcán. – Amúgy is, miért érdekel téged, ha ott leszek. Hidd el már megszoktam, hogy csajokkal enyelegsz. Tényleg, miért nem egy bárban vagy és iszod le magad a sárgaföldig?
- Mert most oké minden – válaszolta tömören. Nem tudom mire gondolt, hogy most oké. A barátnője elhagyta, a karrierjét szüneteltetnie kell, az apja semmibe veszi és ezen kívül velem kell töltenie a napját – s mint tudjuk, én nem vagyok egy olyan izgalmas ember, aki iránt érdeklődne James.
Ezt az előbbi kirohanását se értettem, én kibaszott mi vagyok. Unalmas? Gyáva? Ártatlan? Szép? Lenyűgöző? Nem értettem már semmit és rohadtul bosszantott. Azt kívántam bárcsak vége lenne ennek az egésznek és újra a normális életemet élhetném James McVey.
A nap délutáni része érdemtelenül telt, én tanultam és készülődtem holnapra. Este, amikor már hálóruhában ültem az ágyamon és a matek füzetemet lapozgattam, hogy a holnapi tesztem biztosan jól sikerüljön, benyitott James minden féle kopogás nélkül.
Lazán odasétált az ágyamhoz és elég közel leült a meztelen lábamhoz, miközben szemét rajtam tartotta és pimaszul vigyorgott.
- Mit csinálsz, Aut? – kérdezte, de szerintem ez a pár nap alatt már milliószor. Valószínűleg ennyire unatkozott és beszélgetést kezdeményezzen állandóan. Megvontam a vállamat és felemeltem a könyvet, amit a kezembe tartottam. – Rájöttem mi bajod, mi az oka annak, hogy elbújsz a világ elől. – csak felhúztam a szemöldökömet felvontam, vártam a választ. – Szemernyi szenvedély sem szorult beléd – mondta ki. Bennem meg felment a pumpa, nem tudom mi bántott jobban, hogy egész hétvégén megjegyzéseket tett az életvitelemre, vagy, hogy be kellett ismernem tényleg nem igazán mutattam ki bennem mennyi tűz is van. Pedig aztán van ám bőven. Emlékszem a heves vitáimra, amiknél olyan hevesen lobogott a szememben a láng, vagy amikor egy romantikus könyvet olvasok és elönt a vágy, hogy nekem is ilyen kapcsolatom legyen.
Mindketten tudtuk, hogy nem ez az igazi oka. 
Valahogy McVey tudta ténylegesen elérni, hogy igazán dühbe jöjjek és olyan érzelmek, mint a harag, dac, bizonyítási vágy előtérbe kerüljenek visszafogott, csöndes énemmel szemben. Úgy éreztem meg kell neki mutatnom, hogy több vagyok annál, mint amit ő gondol rólam.
Nemes egyszerűen meztelen lábamat felhúztam és véletlenül úgy intéztem, hogy ezt a mozdulatsort James érezze. Továbbra is a szembe nézett és meglepettséget láttam átsuhanni az arcán, de aztán rendezte vonásait, mint egy igazi pókerjátokos. Csak a lejjobb megfigyelők vehették észre, az apró változást a szemében, a döbbenten szét vállt ajakat. Leraktam a könyvet, amit a kezemben tartottam és közelebb csusztam hozzá, miközben figyeltem arra, hogy megfelelően mozduljon el a hálóruhám és épp csak egy minimálisan fedje fel a bőrömét, de ez Jamesnek is szemet szúrt, ami miatt egy hatalmasat nyelt, az ádamcsútkája fel-alá mozgott. A szám már a fülénél volt és egy aprócska puszit nyomtam arra a bizonyos pontra, majd a fülébe suttogtam:
- Kezdődhet a játék? Tudom mennyire szeretsz játszani.
Ezek után ő sem maradt nyugton és egy határozott mozdulattal kezébe fogta mind a két csuklómat és kifeszített az ágyon. A combjával ketté választotta a lábaimat és odafészkelte magát, majd belefúrta kék tekintetét az enyémbe. Belsőmet furcsa melegség járta át, égtem a vágytól. 
- Biztos velem szeretnél játszani cica? – suttogta. – Előre szólók piszkosul játszom – ezeket már szinte a számba lehelte, ezek után a nyelve erőszakosan szétnyitotta az ajkamat és megsimogatta vele enyémet. Nyelvünk finom táncba kezdett és én minden érzékszervemmel csak őt éreztem. Az ujjaim közé tekertem puha, selymes hajtincseit, majd néha játékosan meghúztam, mire belőle egy aprócska morgást váltott ki. A kezei felfedező útra indultak a testemen, először az állam vonalánál húzta végig lágyan ujjait, amibe belebizseregtem, kulcscsontomra lehelt apró puszik lelkemet melengették, el se hittem, hogy tud ennyire lágy lenni. Folytatta a mellem cirógatásával – ruhán keresztül persze. Majd már a combomat raggatta meg egy erős, mégis finom mozdulattal, felhúzta és belecsókolt. Én köré fontom a lábaimat és még közelebb húztam magamhoz egy újabb csókra.
Teljesen elfeledkeztem, hogy ki is ő és, hogy én ki vagyok, a bizonyítási vágyam volt az oka ennek a kialakult helyzetnek, de már azt se éreztem, inkább csak a szenvedélyt. Rövid zárlat állt be az agyamba, és csak az érzésnek élt.  Egy tininek éreztem magam, aki arra vágyik, hogy érezze, valaki kívánja – és határozottan kijelenthettem éreztem, hogy akar magának, még ha csak egy játszmából is. Nem érdekelt, hogy mi lesz holnap, hogy fogok tükörbe nézni, vagy éppen James-ra. Csak azt akartam, hogy csókoljon tovább és mindenhol érintsen meg.  
A csókunk még az eddigieknél is vadabbá vált és egyszerű mozdulattal fölé kerekedtem. Lazán a csípöjére ültem, pimasz mosolyából pedig tudtam, hogy élvezi, hogy lovagló ülésben vagyok rajta. Mély kék szemében egyszerre láttam az óceán mélységét és a gyönyörű ég szabadságát, egyszerűen elolvadtam. Most rajtam volt a sor, hogy minden egyes centiméterét megérintsem. Apró csókokat nyomtam enyhén borostás arcára, amik az enyémet csikizték. Az ujjaimat végig csúsztattam izmos karjain, majd tovább vándoroltak és megcsodálták tökéletesen kidolgozott izmait. Minden egyes kockájára nyomtam egy aprócska puszit, hallottam, ahogy élesen beszívja a levegőt. Éreztem, ahogy kissé megemeli a csípőjét, ezért rámosolyogtam. Közel hajoltam, mire ő azt hitte egy újabb csók kap, de helyette csak annyit mondtam:
- Elég szenvedély szorult belém. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése